Fototävling :))

Har inte bloggat på ett tag... Det finnsinte någon speciell anledning. Har bara inte orkat...
I helgen ska jag på "förkonfirmationsläger". Det är alltså ett helgläger som vi som ska konfirmera oss i Rom (YES, I know! awsome!) går på för att detriktiga lägret bara kommer att vara 5 dagar. Jag ser ju fram emot att sova i samma rum som andra när hela halva vänstra vaden är full av oläkta skärsår :/ eller inte... får se hur DET går iaf...
Jag har glömt att skriva att jag ska vara med i TV4s fototävling "noll rasism" :) (ja jag är ju lika kreativ och duktig på att fota som alla andra) sista ilämningsdatumet var i söndags och en av de 7 blder jag skickade in har jag just nu som header. Se upp. Det stod lixom ingenting itävlingsvilkoren om att man inte får publicera bilderna före tävlingen är avslutad så jag tänkte såhär, jag kan ju lägga upp typ en bild om dagen i en vecka nu och skriva hur jag tänkte :)
Det finns två kategorier man kan fota för till tävlingen, förutfattade meningar och mångfald. Lägger upp bilden jag har som header (utan att den är så himla redigerad och målad som headern är) när jag ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0