HSP

Jag läste en artickel om "högkänsliga personer" i SVD idag och kände igen mej precis! Skönt att veta vad allt beror på... men det verkar inefatta alla mina problem + alla mina tankar som är helt otroligt fantastiska men som jag inte lyckas förklara för någon annan. Just det att jag sorterar in allt i massor av olika kategorier och ALLT annat också. Gjorde även testet på www.hsperson.com (eller .se kan man också ta om man vill ha på svenska) och av 27 påståenden kände jag igen mej precis exakt på pricken med ca 20 (om man har 14 eller över klassas man som HSP) ganska mycket på 3 och inte på 4. 23/27 då alltså. Artickeln finns hääär --> http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/existentiellt/hogkansliga-pejlar-in-vagor-i-luften_7074009.svd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0