Mysterium

Nu är jag på en gård med en massa folk, vi ska sova nu och jag har inte bytt om än :S ingen av de tre personer som finns i rummet vet om att jag skär mej... Ja...
På bussen hit satt jag och lystnade igenom all musik på min mobil och mitt bland linkin park och skrillex kom det Mika :D det var typ 2 år sedan jag gillade hans musik och de var lixom innan mitt liv blev sjukt och jag ska försöka förklara...
Jag är kinestetisk vilket gör att varje färg, ljud och händelse har en känsla. När jag ser den färgen eller hör det ljudet så kopplar jag till den känslan som också blivit "speglat av livet" jag levde då... Hoppas ni fattar.
Ledarna här är så söta :) de kom nyss in och sjöng godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0