Tystnaden som uppstår när mamma för andra gången i rad glömmer att ha i smör i kladdkakan

Ojoj, nu har jag inte hunnit skriva på två dagar :/ jag har lixom inte hunnit annat än att sova när jag väl kommer hem... det är i och för sig ganska bra för då har jag inte hunnit göra -någonting dumt-
Nu får jag ta igen mej :p
Onsdag:
Vi spelade in skivan med kören heeela morgonen :)
"smakprov" --------> http://www.sjungarna.se/projekt/178/
jag går alltså i 6-9 kören (där det för övrigt inte finns några 6:or eller 7:or XD), Låten som heter silence är lite extra cool för det är tjejen som sjunger solo (som också går i min klass, YES I know her :P) som har gort låten :)
Torsdag:
Skärtorsdag och självklart klädde jag ut mej till påskkärring och red runt bland husen med fem andra lika snyggt klädda. Ponnyn jag lånade (eftersom att Musses halvfodervärd har honom på torsdagar) är lite, lite tittig... inte ett dugg för färgglada kläder som tur var men när vi var ca 100 meter från stallet så började hästarna i hagen bakom oss springa runt och då blev pålle rädd och skenade iväg... jag höl mej kvar ett tag och försökte styra in i ett staket men det är inte så lätt när man rider barbacka :( självklart var det också jag- den enda som trillade av- som höll i korgen där vi hade ALLT godis, typ 3 kilo... det gjorde det inte heller lättare att bromsa :/ aja, jag gjorde mej inte illa, ponnyn sprang in i stallet och godiset smakade bra även om det var lite sandigt.
Nu är det i alla fall lov :D och ja... idag dör Jesus, jag är inte direkt troende men jag har i alla fall respekt för dom som är det nu mera.
(det roliga, jo JAG tycker i alla fall att det är kul, är ju att det är skärtorsdag och alla ungar proppar i sig en massa godis innan fastan är slut ^^)
Lets go and bake kanelbullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0