Starships were meant to fly, hands up and watch me die

Huh, jag brukar alltd kunna klara mej utan att planera... om jag bara har i huvudet vad jag ska göra först och hur mycket som behöver göras efter det så brukar det oftast klara sig... jag gör läxor när jag orkar för när jag inte orkar så kan jag inte göra läxor -punkt- Det dumma är att jag har varit trött för länge nu -.- fan...
Idag ska jag i alla fall rida :) Mindre kul är att jag rider i stället för min kompis som ramlade av förra veckan och fick knät ur led :/ stackars henne... "Hennes" (ja det är ju ridskolans men hon är halvfodervärd) ponny är för övrigt samma ponny som jag red på skärtorsdagen :p nu ska jag iaf ha sadel...
Och lite planering för veckan:
Måndag: Rida dressyr på Dino (yes dats hiss neim)
Tisdag: Hoppa på antingen Musse eller Dino... Vi får se...
Onsdag: Rida dressyr på Musse <3<3
Torsdag: Rida ut på Dino och ha filmkväll med snygging ;)
Fredag: Yeeey läxor (om jag inte, mot förmodan, lyckats göra dom tidigare...
Lördag och söndag får vi se senare...

För övrigt så vill jag bara slå huvudet i väggen så at det delas i två delar... eller kanske knäcks som ett äggskal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0