Krax!

Har precis kommit hem. Nu ska jag först tvätta håret, sedan baka en paj och EFTER DET ska jag hem till min kära vän på midag och filmkväll :) det kommer tre andra också tror jag, jag känner inte dem... eller jag kan ha träffat en av dem en gång...
I alla fall. Hon som jag ska hem till. Hon har hjälpt mej väldigt mycket <3 veckan före jul (det var första gången jag försökte sluta skära mej) bodde hon först hos mej-det var verkligen jätteskönt att få prata av mej och höra att någon brydde sig-och dagarna före jul bodde jag hos henne. Hela hennes familj är jätteroliga och snälla! Hon själv har smeknamnet duracellkanin för att hon har så mycket energi. Det är verkligen så, ordet hon använder mäst är nog "super" haha <3 har inte träffat henne på ett tag, det ska bli jättekul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0