Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get

Idag ska vi titta på en lägenhet. Inte vilken som helst för just den här tycker jag verkligen om. Dess utom ligger den bara några hundra meter från där vi bor nu. :) Guuud vad skönt det skulle vara om vi fick den! Hoppas, hoppas verkligen att det inte är aldeles för många intresserade.
Idag kom farmor hit också. Det händer inte så ofta för hon bor i Dalarna.
En trevlig dag alltså. Utom högen med läxor som jag ska försöka göra lite minre. Jag klarar bara inte av att göra saker halvbra. Allt ska vara så bra som möjligt annars finns det ju ingen mening med det...
Såg den här bilden som någon hade lagt upp på facebook:
Jag fattar inte varför det är så fel att vara smal! Det är klart att jag inte tycker att det är bra med folk som svälter sig själva och tränar mer än vad de orkar men jag håller fan med det här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0