Tack! <3<3<3

Nu har jag pratat ut ordentligt! Jag och M, no names ;), gick över en mil (typ mer än halva vägen från stallet och bara pratade och pratade. Jag fick lixom ur mej allt. Det som jag aldrig trodde att jag skulle säga till någon... Så himla skönt och jag ångrar inte ett dugg att jag sa allt heller :) det har jag annars nästan alltid gjort när jag öppnat mej för någon :/ men nu är jag i alla fall väldigt nöjd :) nu kan jag sova gott!
På PRAOen gick det bra :) en unge på varje knä och en på axlarna typ hela tiden :p jag kommer få fett mycket muskler efter det här ;)
Igår var det hoppKM på mitt stall. Jag var inte med :/ kollade inte äns... Men ja nu vilade nästan alla privathästar så det var bara jag på ridlektionen ^^ det gick ganska bra men Musse vill inte riktigt lystna, han är lite för lat och lite för smart :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0